Simpanan ! :)

Kamieko Mieyko

My photo
Aku budak yg bnyak kerenah dengan emosi yg sntiasa tak menentu. Merupakan penuntut di UKM dan mempunyai perangai yang sengal. Haha. Oyeahh ! i'm 20 okayy ;)

Tuesday, May 31, 2011

Already Done !

Assalamualaikum !
Heyy guys.Da lame tak update blog nihh.
Almaklum lah BZ dgn orientasi bdak lower 6 plus exam midyear.
Alhamdulilah,skrg sumenya da settle.
Its done okay. Yeahhh !
Hari ni terasa nak update blog pun sbb tktau nak buat ape.
Yelahh,skrgkan tgh CUTI so bnyak masa terluang dan terbuang.Hee :D
Sbb tulah aku TER rajin nak update.
Kalo tak malas sgt nak tekan keyboard petak petak nihh :)
Okay,cte pasal mggu orientasi nih mmg okay lah tapi pnat sikit.
Yelah kene jdik fasi dan pada masa yg sama aku jdik Biro Sukan.
1week tuh sebok dgn dorgnya orientasi.Tak smpat nak stdy pun.
Tp yg bestnya,grup aku hppening lah wlaupun de stgh2 student tuh yg spoilkan grup tuh.
Btw,aku happy lah jdik fasi dorg :)
Tp pada korg yg terkecik hati time aku jdik fasi,suryyy yaa !
Sume tuh tak d'sengajakan.Hee.
Penat2 dgn orientasi,hari senin tuh exam pulak.
Mmg tak bg can rehat lngsung.Penat seyhh !
Jadi,aku pun bertungkus lumus bersengkang mata stdy tiap2 malam(pdhal mmbuta jek)
Da naik pusing plus kuar bintang2 kat kpala aku ni haa.
Tp tkpe lahh.
Yg penting skrg aku happy gilee sbb da abis exam.

P/s : Wlaupun cte nih da b'mggu2yg lepas tp aku tetap nak cte gak :)



No comments: