Simpanan ! :)

Kamieko Mieyko

My photo
Aku budak yg bnyak kerenah dengan emosi yg sntiasa tak menentu. Merupakan penuntut di UKM dan mempunyai perangai yang sengal. Haha. Oyeahh ! i'm 20 okayy ;)

Friday, June 3, 2011

Suka Suka ~

Assalamualaikum.
Okay , hari ni nak share sikit story smlam.
Act , smlam aku ade buat Apam Polkadot.
Apam nih same mcm apam bese cuma bezanya dea comel jek.
Aku saje suka suka buat.
Sbb cuti skola nihh aku takde g mne mne.Uwaaa :'(
So bile tkd bnda nak buat,aku buat lah apam nih.
Simple jek nak buat dea.
Tak susa mane punn :)
Jdik , nilah hasilnya :
  
|

|

|

|

|

|
|


Tadaa , nilah hasilnya :)
Wlaupun tak bape nk cntek cm org lain buat , tp for 1st time kire okay lahh kan. Haha 


3 comments:

Cik Green said...

wey..comot gle apam ko..
hbsla kepam pasni..wakakaka..

Blurrr. said...

Alahh jeles. Tau lah org geti buat apam kan. Jelesss ! Haha :DD

Cik Green said...

=P