Simpanan ! :)

Kamieko Mieyko

My photo
Aku budak yg bnyak kerenah dengan emosi yg sntiasa tak menentu. Merupakan penuntut di UKM dan mempunyai perangai yang sengal. Haha. Oyeahh ! i'm 20 okayy ;)

Friday, July 29, 2011

Terasa rinduu yang teramat sangat :'(

Tadi bukak fesbuk noin , nmpak pulak pict2 lame time skola.
Wehh aku renduu korg gileee2 tahuu.
Sumpah renduu gilee !
Renduu nak borak2 , nak gado ngn korg , nak gurau2.
Sume tuh buat aku terkenang zaman kte skola dulu.
Skrg nihh nak jmpa korg pun susah gilee.
Masing2 BZ dgn study.
Yang pling aku sdih , cuma aku jek yg tnggal kat smban nih.
Korg sume da merantau tmpat jauhh2.
Sedihh wehhh :'(
Seriously,nak skola balek mcm dulu dulu.
Nak gado ngn nazmi , ejat , ayoy , zul etc.
Nak gurau2 mnja dgn efaa , raja , noin ,eyma , pea etc.
Nak balek skola same same ngn korg.
Aku renduu sume tuhh.
Nak jumpa ramai2 pun susa skrg nihh.
Last kte jmpa ramai2 pun time sambut beday akuu.
Itupun tak bape nak ramai sgt.
Kalo ade masa , hope kte dpat jumpa ramai2 okayy.
I Miss You guys a lot ! Seriously <3














p/s ; hope bulan Ramadhan nih kte dpat bukak pose sesama ;)