Simpanan ! :)

Kamieko Mieyko

My photo
Aku budak yg bnyak kerenah dengan emosi yg sntiasa tak menentu. Merupakan penuntut di UKM dan mempunyai perangai yang sengal. Haha. Oyeahh ! i'm 20 okayy ;)

Saturday, January 14, 2012

Hangout - Lepas tension :)

Heyyaaa !
Belek punyaa belek gambar kat dalam lappy nih , ternampak pulak pict kat Melaka rituh. Tuh yang tetiba nak post pasal cerita nihh. Belog nih pun macam menyeru nyeru jek supaya aku update. Perasaan yang malas tetibe jadik rajin pulak bila tengok keypad comel comel ni memanggil aku. Cewahh , mcm imiganasi aku ni tinggi benau jek smpai keypad bole memanggil manggil. Haha. Yelaaa , setelah sekian lama menyepikan diri bertapa di sebuah pergunungan kecil , baru kini aku b'kesempatan nak update. Okayy , aku da start merepek. Back to the topic yeahh ! Act , pegi Melaka nih cite da lame. Lame tak lame adelah dalam tahun lepas. Mcm lama bebenor jek padahal baru beberapa minggu meninggalkan tahun 2011 , ye dokkk. Hihi. Pegi Melaka haritu pun mmg tak rancang. Onthespot jek , tetibe da sampai melaka. Okay , yang nih aku tipuu ! Haha. Asalnya , mmg nak pegi Melaka sbb aku pun da habes exam pastuh borink yang tahap gaban duk kat uma. Pasal tuh yg mnggatal nak merayau rayau kat sane. Plus , kakak aku kan stdy sane so tumpang sekaki lah. Hihi. Adeq aku pun teman same. Pastuh buat plan ngn membe aku nak lepak sesama. Dea pun study kat UITM Lendu so senang lah nak jumpa. Tapi kteorg bukan pegi mane pun , jenjalan cuci mata , jenjalan cari makan , jenjalan tangkap gmbar. Haa , aktiviti bese yg korg slalu buat kan. Haha. Tetibe jenjalan kat DP jumpa plak adeq kecik molek kite Najwa Latif tuh. Alaa , sopannya dea. Salam tangan aku siap cium lagi. Haha. Yg tak menahan tuh adeq aku yg umur lg muda dari dea pun dea cium tangan jugak. Aisehhhh ! HAHA. Malas nak cakap bnyak , tgk gmbar ni jek lah okayy :)




 Time ni gegedik nak meniup belon segala. Kononnya mcm photoshoot lah. Alihalih tak jadik pun :)


 Ni lah membe aku budak UITM Lendu tuh , name dea efah ;)


 Yang nih , budak tak dikenali. Tibe tibe mencelah masuk. Hikhik.


Last but not least. With my sister , dila namenyaa. Org panggil dea sodut sbb dea ade lesung pipit. HAHA :)

No comments: