Simpanan ! :)

Kamieko Mieyko

My photo
Aku budak yg bnyak kerenah dengan emosi yg sntiasa tak menentu. Merupakan penuntut di UKM dan mempunyai perangai yang sengal. Haha. Oyeahh ! i'm 20 okayy ;)

Saturday, June 23, 2012

Mulut longkang !


Petang petang yang indah nih da buatkan aku BAD MOOD ! Haishh , mmg berangin sungguh lah aku tau. Tak pasal pasal aku kene sound. Da lah tuh , bukan salah aku pulak tuh. Maen ikut sedap mulut pakcik makcik dea jek nak sound sound aku tanpa usul periksa kan. Wehh , kau nih mmg takde adab ehh ? Harap jek lagi tua dari aku tapi pemikiran SEMPIT ! Tak reti agaknya nak cakap baek baek dgn orang. Nak aje aku saloteppp mulut kau yang mcm longkang tuh. Haha. No wonder lah sume org berangin jek dgn kau kan. Perangai mcm hampeh ! Kurang asam jawa betul. Suke buat aku marah. Bertambah berkedut lah muka aku yang sememangnya da nak berkedut ni. HAHA. Laen kali aku tak hingin nak tunjuk muka depan kauu ! Huhh.


Sumpah fedup dgn perangai orang yg mcm gini. Kalau ade 10 org mcm nih,tktau lah ape yg jadik. Grrr !

No comments: