Simpanan ! :)

Kamieko Mieyko

My photo
Aku budak yg bnyak kerenah dengan emosi yg sntiasa tak menentu. Merupakan penuntut di UKM dan mempunyai perangai yang sengal. Haha. Oyeahh ! i'm 20 okayy ;)

Saturday, October 13, 2012

No idea

Haii dan Assalamualaikumm :)

Disebabkan hari nih hari sabtu , so mcm biasa class takde & roomate aku BZ dgn program dea jadi harini aku berkerajinan nak update blog. Semua nih gara gara aku kebosanan duduk dalam bilik sorang sorang. tktau nak buat ape daa. Kalau aku berkaroake sensorg kang ade jiran sebelah nih kata aku gila. tetiba jek terpekik terlolong kan. Almaklum lah , sblm nih aku merupakan jiran bilik yang baik lagi pemalu orgnyaa. HAHA *geli mak dgar gee :D Okay , back to the topic. *tajuk tkd kene mngena dgn ape yg aku nak cite. Haha '-.-

Motif aku update blog sbnarnya nak melahirkan rasa kecewa akibat tak dapat pulang ke kampung halaman minggu nih. Huwaaaa :'( Rindu ma abah adek kakak atok wan pakcik makcik dan semua lah *kalau boleh sume org aku nak listkan. Bole gituwww uolss ? Hewhew. Tension teramat bila setiap malam mesti ade meeting. Bukan rajin sgt pun nak pergi meeting tuh tapi disebabkan bnda nih pnting utk masa dpan , bngsa dan ngara jadi nak taknak aku terpaksa jugak pergi dengan hati yang sebal. Sana meeting , sini meeting menyebabkan aku rasa mcm  nak bakor jek kolej nih. Muahahaha :D *ish ish jahatnya aku nih. Ini semua disebabkan pengaruh syaitonnirajimmm lah nih ! Astagfirullahalazim. Bwk2 bertobat lah aishah oii. Jadi , aku redha jek lah tak dapat balik mnggu nih. Nmpaknya kene lah tnggu time raya haji nnt baru dpat balik. *alaa , org laen tak balik takde pun kecoh mcm kau aishah oii. Heboh jek lebihh. Bukan jauh pun rumah kau tuh. Dari sini da boleh nmpk. (bila hati berkata kata ) Haha :P Belum pun cuti mid sem , aku da dapat khabar buruk. Cuti aku dibekukan. Kenapa ? Sebab ada perkampungan. Huwaaaa *meraung raung dalam bilik sambil tutup muka dgn selimut. Kenapa kejam sgt ? Kenapa ? kenapa ? *takde jawapan yg pasti. Cuti mid sem dibekukan , da tuh cuti sem pun aku kene datang seminggu awal kat UKM nih. Haih , ape lah nasib badan *kecewa. Tkpe lah aishah , redhaa dan sabar ! InsyaAllah , ade hikmah disebaliknya tuh. Mane tau jumpa calon calon suami time perkampungan tuh. Da start miang. Muahaha :D Kbaii.

No comments: