Simpanan ! :)

Kamieko Mieyko

My photo
Aku budak yg bnyak kerenah dengan emosi yg sntiasa tak menentu. Merupakan penuntut di UKM dan mempunyai perangai yang sengal. Haha. Oyeahh ! i'm 20 okayy ;)

Saturday, June 18, 2011

Alhamdulilah :')

Syukran Jazilan.
Alhamdulilah,syukran syukran !
*bersepah lah ckp arab aku , okay trnslate ke melayu pulak. Haha.
Alhamdulilah aku bersyukur sgt ngan exam kali ini.
Nak tau sbb apee ?
First , my Malaysian University English Test (MUET) agak menggembirakan aku :)
Walaupun aku tak terror sgt mcm classmates aku tp aku pass jugak.
Second , aku nya pointer smkin mningkat.
Yeayy , tak sngka aku dpat cpai pointr 3 lbih.
Ingatkan exam kali ni pointer turun tp alhamdulilah naik lg.
Before this aku dapat pointer 3.08 .
Yelaa sblm exam rituh kan aku de btau yg aku sebok ngn orientation bdak lower 6.
So,mcm tkd masa nak study.
Smpai pkul 3 4 pagi aku bgun sbb nak bce buku.
Alhamdulilah berbaloi dgn usaha aku bgn pg2.*ayat nak skema. Haha.
Dan dgn doa parents aku jugak lahh pointr aku mkin mningkat. Tengs abah ma :)
Tp trial nih tktau lah pulak mcm mne.
Tak ready lg rasenya.
Prepare pun tak smpai sparuh lg :(



p/s : Bln 8 kut trial STPM. Tnggal lg 2bln jek. Hadoiyaii ! Masak lah kali nih.

No comments: