Simpanan ! :)

Kamieko Mieyko

My photo
Aku budak yg bnyak kerenah dengan emosi yg sntiasa tak menentu. Merupakan penuntut di UKM dan mempunyai perangai yang sengal. Haha. Oyeahh ! i'm 20 okayy ;)

Sunday, June 19, 2011

Terima Kasih abg tipu tipu!

Okayy dgn sepantas kilatnya aku update ehh.
Nihh sume disebabkan Kero Senget tuhh. Haha.
Ehh lupa nak bg salam.
Assalamualaikumm :)
Okay nak dimulakan cerita ,
Aku update nih pun sbb Khairul Asraf yg suruh.Motif ?
Nak btau kat korg yg aku b'terima kasih kat dea sbb dea da editkan pict aku.
Haha.Sengal jek kan kteorg nihh.
Btw,terima kasih ehh abg tipu tipu :)
Smpai b'jam jam ko edit pict tuh walaupun ko sndri yg nak buat.Hikhik.
Nih perbezaan pict yg aku edit dgn yg kero edit :




*yg belah kiri aku edit dan yg belah kanan kero edit



p/s : Sape yg edit lg cantek ekk ? Mestilah aku kan ? Bhahahaa *perasan jap 


No comments: