Simpanan ! :)

Kamieko Mieyko

My photo
Aku budak yg bnyak kerenah dengan emosi yg sntiasa tak menentu. Merupakan penuntut di UKM dan mempunyai perangai yang sengal. Haha. Oyeahh ! i'm 20 okayy ;)

Thursday, July 28, 2011

Baru Nak Update.

Hollaaaa !
Nak mulakan cerita nih cane ekk?
Tetiba da tak geti nak update. HAHA
Well,aku kan amat lah jarang dpat update belog kan.
Okayy,rituh aku g Jusco S2.
Buat apee ?
Sekolah tercinta ade buat Filem Tayangan Amal.
Haha.Lmbat kan aku update cite pasal nih?
Hahhh,tak kesah lahh.
Belog aku,aku pnyaa suke lah kan.Hihi.
Act,rituh ade buat tayangan amal.
Tapi aku tk ingt bile tarikhnyaa.
Okayy,abaikan jek lah psal tarikh tuh,tak pnting punn.
Filem tuh cite Hantu Bonceng.
Lakonan Zizan RJ dgn Juliana Evans.
Okayy lah cite tuh.Not badd ! :)

Bolee buat org gelak lahh. Hihi.



 Pelakon utama yg datang ! :)
 Makan timee ! Hihi :)
 Aida ngan Juliana Evans 
Lepak lepak ngn dorg sebentar  :D

No comments: