Simpanan ! :)

Kamieko Mieyko

My photo
Aku budak yg bnyak kerenah dengan emosi yg sntiasa tak menentu. Merupakan penuntut di UKM dan mempunyai perangai yang sengal. Haha. Oyeahh ! i'm 20 okayy ;)

Sunday, July 24, 2011

Congrats twinta ! :)

Heyy bertemu lagi !
Da sebulan aku tak update blog nih kut.
Hishh rendoo nyaa *smbil cium cium screen lappy :)
Selama sebulan nihh mcm mcm yg berlaku.
Tp aku malas nak update. Hihi.
Bilee tkd lappy aku sebok pikir nak updte mcm2 tp bile ade lappy dpan mata terus lupee sgla ape yg aku nak update tuhh. Haha.
Suryy yaa kawan kawan.
Okay okayy back to the topic.
Da meleweh leweh da aku nihh.
Act,aku nak wish congrats kat BFF aku nihh.
Sebab ? Haha.
Sebab dea da ade pacar baruu. Weeee ~
Almaklum lahh da staun single kan.
Babe,congrats ehhhh ! :D
Jaga keding leklok okayy.
Wishh you happy together !
Study jgn lupaaa pulak ehh.
Jgn dating jek kje kauu. Haha.
Jeless nya akuuu.
Bile lahh turn aku pulak ekk ? Agaga.

p/s : Bile kau nak bwk aku jmpa keding nihh ? 

4 comments:

princess~ said...

x dating daa..study je nie..kah3
btw,thanks dear!
muahh!
cpt2 larr gn kerol :p

Blurrr. said...

Haha. Good gurl !
Most welkemm laling :)
Ngekk , aku tempeleng ko kang .Grrrr

princess~ said...

haha..
amboii nk tempeleng aje keje ko kan :p
sah larr bndera jepun nie xkan benti2..haha
aww sweet lagu!
i wanna marry you baby!
hahaha :D

Blurrr. said...

Well,aku kan gnasss ! HAHA. Ofcos lahh sweet. Lagu feveret tuhh. Best kann ? Haha :D