Simpanan ! :)

Kamieko Mieyko

My photo
Aku budak yg bnyak kerenah dengan emosi yg sntiasa tak menentu. Merupakan penuntut di UKM dan mempunyai perangai yang sengal. Haha. Oyeahh ! i'm 20 okayy ;)

Sunday, July 29, 2012

Hati dan perasaan. Cewahh :D

Sekarang nih mood nak update blog ni malas sangat sangat. Idea ade tapi bile nak taip tuh mcm nak taknak jek. Haihh , skrg ni perasaan aku tak menentu lah. Ni semua gara gara dea. Aku pun taktau sejak bile aku bole rapat dgn dea pdhal dulu kteorg nak tegur pun pnya lah susah. Lately ni , tiap tiap hari dea call. Da tau sgt bile time dea nak call aku. Da pham sgt ! HAHA. Entah lah , malas nak fikir sgt hal nih. Takut nak berharap sbnarnyaa. Tapi kadang kadang tuh bila dea tak call rase rinduuuu pulak. Miahahaha *miang japp. Okayy , Selamat Berpuasa kepada muslimin dan muslimat di seluruh dunia ! Tak senonoh betul perangai aku nih. Org da seminggu puasa , aku baru nak ucap selamat berpuasa. Hihi :D

No comments: